Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Chinees restaurant Chi. Meer weten? Ontdek meer
Wil
21 jun 2026 om 22:04
Heerlijk eten. Goede hoeveelheid.
Gilbert
21 jun 2026 om 20:55
prima
Tonny
16 jun 2026 om 11:29
Het eten was er redelijk snel maar was erg lauw bijna koud en in de wok zat amper kip en was smaakloos
Jan
15 jun 2026 om 23:03
Op tijd bezorgd, goed verpakt, prima kwaliteit en zeer smakelijk.
Theo
14 jun 2026 om 19:35
Lekker hoor
Armand
14 jun 2026 om 19:08
Komen al geruime tijd hier, perfect
danielle
14 jun 2026 om 18:42
Het had ons zeer goed gesmaakt
Magda
14 jun 2026 om 0:04
Smaakte weer voortreffelijk.. En altijd netjes verzorgt verpakt.
Theo
13 jun 2026 om 19:50
Wederom heerlijk gegeten! Je kunt er hele verhalen over schrijven maar wat beter werkt is: zelf bestellen en genieten!!! Bestelling was ook ruim binnen het voorspelde tijdvak. Wat wil een mens nog meer?