Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Chinees restaurant Chi. Meer weten? Ontdek meer
Eva
27 jun 2026 om 9:47
Bami smaakte een beetje droog en babi panga smaakte ook niet meer zo lekker als ik gewend ben. Andere kruiden? Tjap tjoi en de rest smaakte heerlijk en de bezorging was top.
Danny
26 jun 2026 om 23:11
Vorige x ging de bezorging niet helemaa goed. Dat werd deze x helemaal goed gemaakt met extra gerechten. Eten was weer top!
Marjo
26 jun 2026 om 21:43
Zoals altijd weer prima in orde
Paul
26 jun 2026 om 18:03
Smaakt goed , aardige bezorging !
P
26 jun 2026 om 10:05
Altijd uitstekend!
John
25 jun 2026 om 19:11
Smaakt altijd goed
Wil
21 jun 2026 om 22:04
Heerlijk eten. Goede hoeveelheid.
Gilbert
21 jun 2026 om 20:55
prima
Tonny
16 jun 2026 om 11:29
Het eten was er redelijk snel maar was erg lauw bijna koud en in de wok zat amper kip en was smaakloos