Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Chinees restaurant Chi. Meer weten? Ontdek meer
Nickie
28 jun 2026 om 20:46
Eten was echt niet lekker. Kroepoek leek al dag oud te zijn, garnalen ook, bami had geen smaak, alleen wat ei ertussen. Ben beter van ze gewend
Quaaden
28 jun 2026 om 20:24
zoals normaal gewoon prima verzorgd en erg lekker.
Guido
28 jun 2026 om 19:56
top bezorger erg vriendelijk
olga
27 jun 2026 om 22:05
HET ETEN WAS HEERLIJK MAAR ER ZOU VOOR HALF ACHT WORDEN BEZORGD EN OM ACHT UUR WAS ER NOG GEEN ETEN BEZORGD. ER WEREN REDENEN VOOR GEGEVEN DIE HEEL ERG IN TWIJFEL KUNNEN WORDEN WORDEN GETROKKEN.
Ruud
27 jun 2026 om 21:01
de smaak is al eens beter geweest. kom op, jullie kunnen het.
Eva
27 jun 2026 om 9:47
Bami smaakte een beetje droog en babi panga smaakte ook niet meer zo lekker als ik gewend ben. Andere kruiden? Tjap tjoi en de rest smaakte heerlijk en de bezorging was top.
Danny
26 jun 2026 om 23:11
Vorige x ging de bezorging niet helemaa goed. Dat werd deze x helemaal goed gemaakt met extra gerechten. Eten was weer top!
Marjo
26 jun 2026 om 21:43
Zoals altijd weer prima in orde
Paul
26 jun 2026 om 18:03
Smaakt goed , aardige bezorging !
P
26 jun 2026 om 10:05
Altijd uitstekend!
John
25 jun 2026 om 19:11
Smaakt altijd goed
Wil
21 jun 2026 om 22:04
Heerlijk eten. Goede hoeveelheid.